Умови повернення товару:

Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України N 172 від 19.03.1994, продовольчі товари належної якості обміну та поверненню не підлягають. За умови якщо оригінальна упаковка пошкоджена чи товар не відповідає замовленому, відбувається обмін або повертається вартість замовлення – на ваш вибір.

 Зверніть увагу, замовлення можна повернути лише з відділення пошти. Товар не підлягає обміну чи поверненню після пошкодження вами упаковки чи факту його використання. Тому прохання оглядати замовлення на відділенні пошти перед тим як забрати його.

Для оформлення запиту про обмін/повернення коштів, відправте нам, будь ласка, будь яким зручним для вас способом (Інстаграм, Вайбер, електронна пошта) наступні документи:

  • фото отриманого товару, на якому чітко видно пошкодженння;

  • акт приймання-передачі оформлений на відділенні НП в момент отримання відправлення.

Термін оформлення запиту – одна доба з часу отримання товару.
Термін обробки запиту та повернення коштів – два робочих дні (без врахування часу, необхідного банку-посереднику для переказу коштів).
Також ми не можемо нести відповідальність за продукт, якщо замовник не забрав свою посилку протягом 2-х і більше днів після моменту прибуття замовлення на відділення.

Замовник має брати на себе відповідальність забрати свою посилку якнайшвидше у розумінні того, що товар, який потребує певних умов для зберігання не може перебувати довго на відділенні пошти.

 

Відповідно до Закону України "Захист прав споживачів" Ви можете вимагати обміну чи повернення купленого товару протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.

Для того, що скористатися цією послугою переконайтеся, будь ласка, що товар у такому вигляді як потрапив до вас, а саме:

  • не був у використанні, немає жодних слідів на ньому;

  • збережений початковий вигляд. а саме всі бірки та маркування;

  • товар повністю укомплектований.

Якщо товар не містить дефектів, вартість доставки компенсує покупець, у разі якщо оплату доставки здійснив продавець, ціна доставки буде віднімається від суми повернення коштів.

В разі виявлення дефектів відправку в обидві сторони оплачує продавець.

Як оформити обмін або повернення:

Крок 1 Повідомте менеджеру магазину про бажання та причини повернення замовлення. Зверніться за тел. 0682233443.

Крок 2 Отримайте інформацію від менеджера щодо деталей повернення, які Вам слід зробити. 

Крок 3 Після підтвердження надішліть товар за вказаною адресою: Нова Пошта, отримувач Бардин Оксана Степанівна, тел. 0682233443, с. Зимна Вода Львівська обл., відділення 1.

Крок 4 Отримайте повернення коштів чи обмін товару після того, як наш інтернет-магазин, отримає товар назад (перед цим обов'язково проводиться огляд товару на його цілісність та вигляд).